Відомо, що розроблено проектну документацію щодо будівництва обходу аварійної ділянки автомобільної дороги Т 14 -02 Східниця - Пісочна. Окрім того, триває підготовка документації для оголошення тендеру з перенесення магістрального водогону Гірне–Дрогобич. Про це сьогодні під час сесії Львівської облради повідомив перший заступник голови ЛОДА Андрій Годик.
Важливі інфраструктурні об’єкти: дорогу та водогін хочуть перенести за межі ПАТ «Стебницьке ГХП «Полімінерал» - ЛОДА
З початку 2020 року спостерігається певний процес і прогрес вирішення ситуації з проваллям біля Стебника. За зверненням ОДА розпорядженням Кабінету Міністрів від 24 квітня 2020 р. області виділили кошти у сумі 26, 7 млн грн для здійснення заходів з перенесення магістрального водогону Гірне –Дрогобич. Крім того, Львівська ОДА підготувала пакети документів та подала до профільних міністерств з метою виділення коштів та будівництва дорожнього обходу аварійної ділянки протяжністю 3, 84 км вартістю близько 250 млн гривень. З метою підготовки до початку вказаних робіт по аварійній ділянці дороги були виділені кошти у сумі 100 тис. гривень і Служба автомобільних доріг розпочинає підготовчі процеси, оголошено тендер - наголосив Андрій Годик.
Окрім того, директор департаменту екології та природних ресурсів Львівської ОДА Руслан Гречаник зазначив, що ПрАТ «Львівобленерго» завершило роботи з виведення за межі карстових провалів повітряної ЛЕП напругою 35 кВ «Трускавець 91 – Трускавець 7» довжиною 4,5 км.
Також в аварійній зоні проведено руслорегулюючі та берегоукріплюючі роботи в руслі річки Вишниця з метою збільшення пропускної здатності русла та не допущення потрапляння вод у карстові порожнини на території родовищ ПАТ «Стебницьке ГХП «Полімінерал».
Під час сесії депутати повторно звернулись до Кабінету Міністрів України для створення урядової комісії щодо розслідування ситуації з новим проваллям біля Стебника.
Нагадаємо, 15 березня, утворилося нове карстове провалля поблизу Стебника, що у Дрогобицькому районі. Оголошений тендер на спорудження нової дороги у фахівців підтримки не отримав. Вчені стверджують - траса нового шляху через Модричі перетинає карстонебезпечну зону, тому вона є ще більш небезпечною.
Читайте також:
Магістральний водогін "Гірне-Дрогобич" перенесуть: Кабмін виділив понад 26 млн. грн