Ідуть в ногу з часом! У Дрогобичі постане нова туристична локація – ще одна лого-лавка, в основі якої буде частина брендингу міста. За словами керівника Туристично- інформаційного центру Ігоря Чави, якому і належить ідея створення другої лого-лавки у Дрогобичі, нова атракція служитиме чудовою фото-зоною для дрогобичан, туристів та гостей міста і стане впізнаваною візитівкою міста Котермака. За попередніми баченнями - розмістять лого-лавку в одному із скверів міста.
Дрогобич перетворюється на музей просто неба! У місті з’явиться ще одна лого-лавка!
Дрогобич більше як рік тому поповнився першою лого-лавкою, яку ми встановили на площі Замкова Гора. З цього часу світлини із нашого міста із зображенням цієї лого-лавки облетіли усі соціальні мережі. Це і є частиною промоції міста, яке пишається тим, що може показати туристам не тільки цікаві історичні споруди Дрогобича, храми, вілли та нашу візитівку Солевиварювальний завод, але й готове дивувати своїх гостей сучасними атракціями, серед яких і лого-лавка", - розповідає Ігор Чава.
Окрім цього проекту, за словами Ігоря Чави, на фінішній прямій і ще один цікавий туристичний задум, який збагатить Дрогобич цікавим експонатом – телефонною будкою, у яку вмонтують апарат, з якого можна буде зателефонувати рідним чи друзям.
Це буде ефект «вау», коли наші гості міста та туристи дзвонитимуть з телефонної будки і розповідатимуть, що вони прогулюються Дрогобичем і натрапили тут на такий експонат. А які неординарні світлини виходитимуть біля старовинного телефонного апарату", - ділиться думками Ігор Чава.
Цікавий задум реалізовують у рамках проекту «Вуличний музей» за сприяння ініціативної групи «Дев’ятка». У рамках цього проекту у Дрогобичі уже постав гасовий ліхтар на вулиці Шевченка.
Втілили в життя ідею із встановлення телефонної будки ТІЦу допомагає місцевий бізнес. За словами Ігоря Чави, приватні підприємці міста: Craft Market та фірма "Robert Service" взяли на себе фінансову сторону питання – покривають витрати на роботи із ремонту будки та її фарбування і встановлення. Надало ж ТІЦу «останню» міську телефонному будку для туристичних цілей та атракції комунальне підприємство «Дрогобичтеплоенерго», на території якого вона і зберігалась тривалий час.
Роботи із телефонною будкою на фінішній прямій – її пофарбували. Для цього ми обрали із спеціальних каталогів жовтий колір, такий колір має «Ferrari», тож ми жартуємо, що Дрогобич уже зовсім скоро матиме своє «Ferrari». Постане телефонна будка неподалік кафе Craft Market (Замкова Гора), - запевнив керівник ТІЦу.
За попередніми домовленостями нову атракцію вдасться встановити до Дня Дрогобича – 21 вересня.
Наталя Зелена