Цими днями Дрогобич збагатися новою локацієї– лого-лавкою, в основі якої є частина брендингу міста. За словами керівника Туристично- інформаційного центру Ігоря Чави, якому і належить ідея створення другої лого-лавки у місті, нова атракція служитиме чудовою фото-зоною для дрогобичан, туристів та гостей міста і стане впізнаваною візитівкою та туристичною принадою міста Котермака. Розмістили нову лого-лавку в одному із скверів міста - в парку Івана Франка, навпроти головного корпусу ДДПУ імені І.Франка.
Нова туристична локація: у Дрогобичі встановили ще одну лого-лавку
Дрогобич більше як рік тому поповнився першою лого-лавкою, яку ми встановили на площі Замкова Гора. З цього часу світлини із нашого міста із зображенням цієї лого-лавки облетіли усі соціальні мережі. Це і є частиною промоції міста, яке пишається тим, що може показати туристам не тільки цікаві історичні споруди Дрогобича, храми, вілли та нашу візитівку Солевиварювальний завод, але й готове дивувати своїх гостей сучасними атракціями, серед яких і лого-лавка", - резюмує Ігор Чава.
Окрім цього проекту, за словами Ігоря Чави, на фінішній прямій і ще один цікавий туристичний задум, який збагатить Дрогобич ексклюзивним експонатом – телефонною будкою, у яку вмонтують апарат, з якого можна буде зателефонувати рідним чи друзям. Задум реалізовують у рамках проекту «Вуличний музей» за сприяння ініціативної групи «Дев’ятка». Першим експонатом вуличного музею є гасовий ліхтар, що постав на вулиці Шевченка.
Втілили в життя ідею із встановлення телефонної будки ТІЦу допомагає місцевий бізнес. За словами Ігоря Чави, приватні підприємці міста: Craft Market та фірма "Robert Service" взяли на себе фінансову сторону питання – покривають витрати на роботи із ремонту будки та її фарбування і встановлення. Надало ж ТІЦу «останню» міську телефонному будку для туристичних цілей та атракції комунальне підприємство «Дрогобичтеплоенерго», на території якого вона і зберігалась тривалий час.
Наталя Зелена