З 19 жовтня у 170 автобусах Варшави запускають показ 30-секундних відеороликів про цікаві місця України. Серед рекламно-промоційного контенту є ролик і про Дрогобич із його найстарішим діючим солевиварювальним підприємством. Такою новиною у Facebook поділився керівник Туристично-інформаційного центру нашого міста Ігор Чава.
Відеоролики із польськими субтитрами транслюватимуться на екранах варшавських автобусів щогодини. На початку їх буде п’ять, однак щокварталу автори проєкту планують додавати ще декілька нових відео. Сама жідея належить проекту Ukrainer, які відзняли відеоролики про острів Хортицю у Запоріжжі, наскельну фортецю Тустань, тунель кохання у Клевані, Олеський замок та про сіль і нафту у Дрогобичі.