Приватне підприємство «Кіностудія ВТМН» розробило для курортного селище Славське новий бренд-бук у стилі ретро та слоган – «Славсько – гори вражень». Це коштувало селищній раді 536 тисяч гривень, пише zaxid.net.
Як зазначають розробники у презентації - молодь про Славське майже не чула. Вони опитали 700 людей і виявили, що про Славське знає лише третина з них.
Тож «Кіностудія ВТМН» вирішила будувати знання бренду не на раціональних факторах і «не обіцяючи нічого, чого у нас немає». Цільовими аудиторіями стали лояльні відвідувачі селища, які перестали туди їздити, але все ще ностальгують, та молодь, яка ще не була у Славському і для якої важлива ціна.
Бренд-бук розробники створювали на основі старих фотографій з курорту. Вони розробили зимові та літні банери, перші брендовані прапори в селищі розвісять цьогоріч в день першого снігопаду. Також для Славського розробили дизайн сувенірів, брендованого одягу, ялинкових прикрас, чашок тощо.
Славська селищна рада замовила розробку свого бренду на початку жовтня. «Кіностудія ВТМН», яка виграла тендер, також мала створити десять трихвилинних роликів про туризм у селищі та просувати його сторінку в соціальних мережах. Цю частину роботи розробники ще не завершили: зараз готові лише сім тематичних роликів. У них йдеться про басейни селища, поїздки на квадроциклах та піші маршрути на гори Погар, Ільзу, Високий верх і Тростян.
Компанія «Кіностудія ВТМН» зареєстрована 2019 року в смт Славське. Її власником є маркетолог Віталій Соболевський. Йому також належить рекламне агентство Vitamin Branding Agency та відеопродакшн Vitamin FilmStudio.
Славське – найстаріший гірськолижний курорт України, інфраструктуру якого планують поступово відновлювати. Славська ОТГ вважається однією з найуспішніших у Львівській області за економічними показниками. Саме тут зареєстровані і сплачують податки компанії групи «ОККО» – однієї з найбільших мереж автозаправних комплексів України.