Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації прозвітувало про виконання «Програми розвитку туризму, курортів і рекреації у Львівській області на 2018-2020 роки».
Керівниця управління туризму Наталя Табака у своїй доповіді акцентувала увагу на трьох пріоритетних цільових ринках для промоції туризму Львівщини – внутрішній туризм, сусідні країни-партнери, а також держави, з якими Україна має чи планує запускати авіасполучення, зазначає пресслужба ЛОДА.
Також Наталія Табака розповіла про співпрацю з медіа – допомогу в зйомках кліпів, тревел-шоу й власний проект «Погнали Львівщиною» із 15 випусків, виготовлення промоційних відеороликів, презентаційно-довідкової й сувенірної продукції, організацію 32 промотурів регіоном, 13 навчальних семінарів і 30 виставково-презентаційних заходів та інші заходи.
Окрім того, за час дії програми розробили і ознакували 420 кілометрів шляхів активного туризму, а також встановлено автомобільні туристичні щити на шляху «Львів – Сянки» до 8 об'єктів туристичної відвідуваності.
У партнерстві з управлінням реалізовувались 4 грантові проекти з промоції Львівщини туристичної та покращення туристичної інфраструктури.