Ще більше промоції: у кінотеатрі «Злата PLUS» демонструють ролик про Дрогобич

Скріншот з відео

Останні роки Дрогобич зробив чималий прорив у розвитку туризму в місті.

Зокрема стараннями адміністрації Туристично-інформаційного центру (керівник Ігор Чава) вдалося розробити цікаві екскурсійні маршрути, втілити в життя бренд міста, ознакувати пам’ятки та цікаві для туристів місця у Дрогобичі, встановити лого-лавки та селфі-точки тощо.

Як стверджує Ігор Чава, дуже важливо, щоб бренд міста був впізнаваним, а найголовніше, щоб його продавали. Тому тут вагоме місце займає співпраця із місцевим бізнесом, закладами харчування, культурними та громадськими організаціями, громадським транспорт, кінотеатрами, регіональними ЗМІ тощо. Зокрема нещодавно у Дрогобичі вдалося домовитися про цікаву ініціативу, яка сприяє промоції міста.

У кінотеатрі «Злата PLUS» перед показом фільмів демонструють ролик про Дрогобич, у якому коротко показано головну цінність міста, його пам’ятки та слоган «Дрогобич - у ньому вся сіль!». Така промоція відбувається у всій мережі кінотеатрів «Злата PLUS» - стверджує Ігор Чава.

Керівник ТІЦу переконує :

Чим більше жителів будуть знати цінність міста, тим більше вони будуть її берегти, а також долучатися до позитивних змін. Якщо житель буде проінформований про особливість міста, його туристичний шарм – він швидше донесе інформацію своїм друзям з інших міст/країн, а вони виявлять інтерес та бажання приїхати до нас у гості", - резюмує Ігор Чава.