Укрзалізниця оголосила тендер на придбання 100 нових пасажирських вагонів

Укрзалізниця оголосила тендер на придбання 100 нових пасажирських вагонів загальною вартістю 3,044 млрд грн у поточному році. Про це інформує пресслужба Міністерства інфраструктури України.

Комерційні пропозиції вітчизняним та іноземним вагоновиробникам, зокрема Крюківському та Харківському вагонобудівним заводам, компаніям Siemens, Pesa та іншим вже розіслано.

Реформування залізниці – одне з ключових завдань Мінінфраструктури на цей рік. Вперше за часи незалежності в бюджеті країни передбачена підтримка на закупівлю 100 пасажирських вагонів та оновлення залізничної інфраструктури. Укрзалізниця вже оголосила тендер на їх придбання і розіслала відповідні комерційні пропозиції як вітчизняним, так і іноземним вагоновиробникам. Найголовніше – щоб оновлений рухомий склад пасажирських вагонів і покращення сервісу УЗ повністю відповідали очікуванням громадян і враховували їх думку", - зазначив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

За словами Криклія – у грудні булопроведено опитування середпасажирів, провідників та залізничних активістів, щоб зрозуміти, які нововведення у нових вагонах є найбільш очікуваними. З понад 1000 пропозицій сформовано 94 групи побажань, які проаналізували разом з постачальниками, зробили акцент на якісних змінах, які можливо внести без суттєвого відтермінування поставки.

Тож основні нововведення та вимоги до виробництва пасажирських вагонів:

  • розетки та USB-порти біля кожного місця;
  • сучасна система кондиціювання;
  • адаптивний вхід для маломобільних груп населення;
  • лінолеум замість килимів;
  • збільшений обсяг багажного відділення;
  • вакуумні туалети;
  • регулювання освітлення у 4-х режимах в купе та СВ з якісним світлорозсіюванням;
  • системи відеоспостереження тощо.

Щоб не втрачати час, Укрзалізниця оголосила тендер 25 лютого зі строком подачі заявок до 30 березня, а сам аукціон призначено на 5 травня.

Нагадаємо, у цьому році Мінінфраструктури також розпочинає реновацію 100 залізничних станцій і дає старт проекту високошвидкісного залізничного сполучення, що передбачатиме на початковому етапі будівництво залізничної лінії зі швидкістю руху до 250 км/год. та сучасної інфраструктури для обслуговування InterCity та контейнерних перевезень у напрямку ЄС.