Туристично-інформаційний центр, спільно з управлінням культури та розвитку туризму та управлінням інвестицій та економічного розвитку Дрогобицької міської ради напрацьовує механізм залучення виробників крафтової продукції до розвитку туристичної галузі та розроблення нових або доповнення існуючих туристичних маршрутів.
Ініціативу розвитку туристичного крафтового бренду напрацювали під час круглих столів із розробки Стратегії розвитку креативної економіки.
Відтак в продовження розвитку напрацьованих ідей відбувся візит на одне з крафтових підприємств Дрогобича, яке займається виробництвом меду та медових наливок а також облаштувало в себе справжній музей медоваріння та дрогобицької ковбаси, який містить чимало цікавинок як для місцевих мешканців, так і для приїжджих туристів.
Таким чином низку існуючих та вже відомих туристичних магнітів Дрогобича можуть доповнити новими локаціями, використовуючи потенціал сіл громади та розвиваючи гастротуризм.
Паралельно ведеться робота над об’єднанням крафтових виробників в єдину спілку з метою ефективнішої промоції їхнього виробництва та залучення їх в туристичні маршрути громади. А ТІЦ працює над відновленням театралізованих екскурсій, які тривалий час були однією з родзинок туристичного Дрогобича.
Нагадаємо, туристичні заходи та екскурсії, окрім промоції міста несуть в собі благодійну місію, адже кошти, виручені від їх проведення скеровували на підтримку ЗСУ.