5% з тих споживачів квартир, які були повідомлені у березні про те, що їхній засіб обліку потребує повірки, здійснили цю процедуру. Їхні лічильники опломбовані і повертатися до цього питання таким споживачам треба буде аж через 4 роки - саме стільки триває міжповірочний інтервал засобів обліку води.
Нагадуємо, що після встановлення повіреного лічильника чи заміни його через непридатність на новий, споживачам слід подати усну заявку у кол-центр водоканалу на опломбування лічильника за номером 0800-300-118.
На сьогодні КП «Дрогобичводоканал» фіксує досить велику кількість споживачів,які телефонують у кол-центр із хвилюваннями, чому їм не пломбують лічильник. Пломбування здійснюється почергово. Якщо Ви подали заявку, просимо зберігати витримку і дочекатися дзвінка від представника водоканалу.
Якщо повірка здійснена – ви виконали припис, вам не будуть нараховуватися додаткові нарахування. Тому не варто хвилюватися, слід дочекатися своєї черги.
Представнику водоканалу при пломбуванні слід надати свідоцтво про метрологічну повірку (якщо лічильник пройшов повірку), довідку про непридатність лічильника( якщо лічильник не пройшов повірку), паспорт лічильника ( якщо встановлено новий лічильник).