14:00, 24 червня 2020 р.
Підтримаємо місцевий бізнес. Історія про те, як троє друзів створили спільний бізнес, а надійні партнерські стосунки не зіпсувала навіть криза
Троє молодих підприємців - Роман Климус, Ігор Нечипор та Олег Антонник - демонструють хороший приклад того, як спільну справу можна перетворити у бізнес, а надійну дружбу – на довгі, надійні партнерські стосунки.
Кожен з них починав із роботи звичайного продавця. До прикладу, Ігор Нечипор більше чотирнадцяти років працював у магазині «Пляц», натомість Роман Климус мав справу із деревом, довгий час працював закордоном, набирався досвіду, але все ж вирішив повернутись в Україну, щоб здобутий досвід застосовувати уже вдома. Далі з’явилась ідея об’єднати друзів-однодумців та створити кооперацію, котра з часом перетворилась у спільний бізнес.
Сьогодні мережа магазинів «Модна підлога» існує не тільки в Дрогобичі, але також у Стрию, Трускавці, Стебнику та частково у Меденичах. Підприємці кажуть, що довго думали про відкриття магазину, який згодом отримав назву «Модна підлога». Багато часу витратили на будівництво приміщення, спершу хотіли зробити тут невеликий готель, проте, час та вдалий момент підкинули іншу ідею. Роздумували і над назвою. Кажуть, хотіли спочатку назвати «файною» підлогою. Слово, котре очевидно одне з улюблених серед жителів Галичини. У кінцевому результаті вирішили, що буде «Модна». Відтак «Модна підлога» сьогодні успішно існує на ринку будівельних матеріалів та ламінату, Роман та Ігор розповідають, що для них – це передовсім можливість представити своїм клієнтам новий, якісний та трендовий ламінат. Окрім підлоги, тут можна придбати також і двері.
Про кризу підприємці розповідають з позитивним мисленням. Кажуть, що карантин аж ніяк не послабив продажі, адже навпаки встигли налагодили роботу онлайн: клієнти частіше почали купувати товар, мовляв, під час карантину кожен господар мав більше часу, щоб доглянути за домом, а отже, зробити ремонт, оновити та, звісно, замінити стару підлогу на нову. До речі, зазначає співзасновник "Модної підлоги" на сайті 03244 є довідник, котрий має готові шаблони сайту або онлайн-магазину. Цей шаблон можна налаштувати буквально за кілька годин і працювати онлайн, сплачуючи символічну суму за місяць. Торгівля онлайн зараз є дуже актуальною.
До нас, практично, щодня дзвонило дуже багато людей. Всі купували підлогу, вибирали якнайкращу, придивлялись, радились. Час карантину став неабияк прибутковим, як би це не звучало парадоксально», - каже один із власників магазину «Модна підлога» Роман Климус.
Також Роман додає, що 90 відсотків товару поступає саме з Китаю, проте не треба одразу думати, що це поганий товар. Адже там є декілька сегментів продукції - поганої, доброї та дуже хорошої. Для своїх клієнтів підприємці підбирають добру та дуже хорошу продукцію, також уважно звертають вагу на ціну, аби вони були доступні кожному, але не забувають і про якість.
У нас існує безкоштовна доставка містом та регіоном. Це наш плюс», - каже Роман Климус.
Ігор Нечипор – ще один співвласник магазину «Модна підлога» - натомість розповідає про особливості та тренди ламінату у нас час. Каже, що зараз популярності набирає вініловий ламінат. За його словами, цей тренд уже багато років використовується у світі, а в Україні теж поволі набирає обертів. Вініловий ламінат найчастіше ставлять в приміщеннях широких та великих за своєю площею, як, скажімо у ресторанах, торгових та розважальних центрах. Можна також використовувати вдома. Це матеріал не боїться важких ударів, вологостійкий, не має обмеження на підігрів та взагалі чудово служить для домашнього затишку.
Про себе Ігор каже, що працюючи звичайним продавцем, часто думав про власний магазин ламінату, котрий би став вузькопрофільним. Проте із найкращим та широким асортиментом товару.
Я, коли зрозумів, що вичерпав себе як продавець, одразу почав думати про власний магазин. У цьому, звісно, мені допомогла команда моїх друзів-колег», - розповідає Ігор Нечипор.
Третій підприємець - Олег Антонник - здебільшого долучився до заснування бізнесу фінансово і зараз не бере участі у розвитку магазину, але все одно залишається добрим другом та напарником для колег, як один із засновників.
Фішкою та особливістю магазину «Модна підлога» є те, що тут клієнт може не тільки придбати товар, але передовсім отримати максимальну інформацію про весь матеріал. Почути поради фахівців та підібрати те, що стане справді найкращим. Так каже Роман Климус.
Нам дуже приємно спілкуватись з клієнтами. Інколи ми можемо просто витратити цілу годину, просто спілкуючись і консультуючи клієнта, але для нас це важливо. Тобто інформаційний супровід та індивідуальна консультація - перш за все. Ну і, звісно, найбільший в регіоні асортимент!" – розповідає Роман Климус. І на останок каже: "Мода змінюється. А підлога завжди залишається підлогою.»
Уляна Савшак
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
08:05
13 листопада
08:02
12 листопада
07:58
11 листопада
07:56
8 листопада
Оголошення
08:34, 26 листопада
08:34, 26 листопада
live comments feed...